video Omul lui Șucu l-a numit ”b******u” pe unul dintre cei mai cunoscuți suporteri rapidiști. Scandal mare în Giulești

Cristian Stan | Publicat: 17.03.2025 13:12 | Actualizat: 17.03.2025 16:07
Daniel Carciug, sponsorship manager și organizator de evenimente la Rapid, se află din nou în centrul unui scandal. După ce anterior a stârnit controverse prin declarațiile sale din mediul online, de această dată oficialul clubului giuleștean a jignit față în față un suporter al echipei ”alb-vișinii”.
Nu este liniște în Giulești nici după ce formația antrenată de Dan Șucu a încurcat-o pe FCSB din drumul către titlu.
Într-o filmare postată de Paul OH, suporterul care ani de zile a filmat galeria Rapidului și are unul dintre cele mai vizibile canale de Youtube pe această temă, se poate observa un schimb tensionat de replici între acesta și un oficial giuleștean.
Carciug, persona non grata în Giulești
Omul lui Dan Șucu este persona non grata în Giulești, după ce a postat un mesaj pe o rețea socială în care vorbea despre ”publicul îmbătrânit” de pe stadioane și că atenția ar trebui îndreptată către ”segmentul sub 30 de ani”.
Galeria Rapidului i-a cerut acestuia instant demisia, iar Viorel Moldovan s-a dezis de postarea acestuia: „Orice opinie personală a lui Daniel Carciug nu este opinia clubului FC Rapid, și nu încurajăm astfel de idei în legătură cu suporterii noștri”.
În urma faptului că a devenit ținta criticilor fanilor Rapidului, Daniel Carciug a solicitat, în ianuarie, rezilierea contractului cu echipa, potrivit declarațiilor lui Marian Mihail, directorul executiv al alb-vișiniilor. Totuși, până în acest moment, nu s-a ajuns la o decizie oficială.
Postarea lui Carciug care i-a scos din minți pe fanii Rapidului
”Sigur, bula de pe stadion este cea reală, autentică, și pentru cei de peste 30 de ani este în continuare preferată, dar să fim atenți la segmentul sub 30, care va forța cluburile să-și ajusteze strategiile de atragere și conversie a suporterilor.
Mai mult decât atât, în a doua etapă, nu va fi vorba doar despre a-i atrage, ci și despre modul în care vor consuma conținutul, și mai ales cum va fi monetizat. Lumea nu își va schimba tehnologia (pentru că aceasta va rămâne alături de noi mult timp), ci comportamentul. Dacă mașina reprezenta cândva un simbol al libertății, astăzi ea nu mai este decât un accesoriu pe care și-l permite aproape toată lumea, dar care nu mai e la modă.
La fel, prezența pe stadion nu mai pare a fi expresia libertății, ci devine obiceiul reflexiv al unor oameni mai în vârstă, în timp ce moda este să trăiești prin conținut scurt, autentic, real și nedistorsionat. Nu uitați că și voi ați fost copii, iar copiii de astăzi vor fi adulții de mâine. Lumea marketingului în fotbal intră într-o nouă eră”, a scris Carciug pe Facebook.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite














