I AM SPORT, parteneriat cu Thinkdigital pentru administrarea și vânzarea spațiilor publicitare
Redactia | Publicat: 10.07.2023 16:20 | Actualizat: 10.07.2023 16:38
iAM Sport e o nouă platformă completă de informații din sport.
Startup-ul, lansat în versiune beta acum câteva săptămâni, este un răspuns la o nevoie de informare adaptată rigorilor actuale, reunind jurnalismul de calitate cu viteza de livrare a informației (specifică domeniului sportiv).
Portalul web oferă pasionaților de sport posibilitatea de a fi informați în timp real despre cele mai importante evenimente din lumea sportului intern și internațional.
Acesta reunește o echipă de jurnaliști cu experiență și editorialiști cu greutate.
Printre numele cunoscute care vor semna articole și editoriale pe IAMSPORT.ro îi regăsim pe: Ștefan Beldie, Dan Ștefănescu, Dumitru Graur, Decebal Rădulescu, Valentin Vrabie, Ciprian Poloni sau Victor Vrînceanu.
În prima lună de la lansare, fără a fi anunțat oficial, site-ul iamsport.ro a atins deja peste 100.000 de cititori unici - la care se adaugă un reach raportat de peste 450.000 al postărilor generate de iAM Sport pe rețelele sociale.
”Acest parteneriat reprezintă un moment important pentru presa de sport din România. Vasta expertiză pe care rețeaua de media online ThinkDigital o aduce în această colaborare se va combina perfect cu una dintre cele mai noi, fresh și profesioniste redacții din România. Suntem nerăbdători să explorăm împreună noi oportunități și să dezvoltăm proiecte de succes care să reprezinte interes atât pentru publicul cititor cât și pentru clienți”, a declarat Victor Vrînceanu, managing partner și director editorial al grupului I AM MEDIA.
„Noul proiect dedicat iubitorilor sportului completează foarte bine oferta de media digitală pe care o avem în acest moment. Sunt bucuros să văd noi investiții care încearcă să ridice nivelul calitativ al pieței, printr-o abordare corectă, cu un conținut relevant, muncit – care nu vizează doar satisfacerea cerințelor algoritmilor de search si social media, ci are ca focus în primul rând interesul legitim si informarea corectă a publicului. Noi ne-am ales acest drum dificil, mai puțin profitabil, dar mai corect: acela de a fi parteneri de crestere a startupurilor media jurnalistice – si mă bucur să văd tot mai mulți jucători susținând această poziționare firească si necesară”, a completat Dragos Stanca, acționar majoritar al Thinkdigital în România.
iAM Sport își propune să devină un jucător important în peisajul media din România și să stabilească parteneriate strategice cu părțile interesate, în vederea implementării unor proiecte complexe de comunicare și publicitate.
Proiectul este parte a grupului de presă I AM MEDIA, deținut de International Alexander Holding - prin Loredana și Simion Apreutese (80% din acțiuni) și Victor Vrînceanu (20% din acțiuni).
_Thinkdigital este prezentă în România de peste 15 ani – ca parte a rețelei de companii TDG - fiind structura regională de online media sales a grupului care acoperă, de la București, întreaga regiune central și sud-est europeană.
TDG are peste 200 de angajați, în mai multe țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord (MENA), în mai multe companii.
În România, Thinkdigital a anunțat retragerea din piața de performance marketing printr-o tranzacție cu Data Revolt si faptul că se va focusa, strategic, doar pe ofertarea de spații media premium, exclusive, cu acces preferențial – operând o rețea de in-gaming advertising, una de podcasturi si alta de site-uri de conținut.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, Facebook sau YouTube. Zi de zi ai conținut de ultimă oră din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.