Jurnalistul Victor Vrînceanu, despre fotbaliștii care au investit în criptomonede: ”S-a creat zvonistica asta prin oraș”
Gabriela Gogu | Publicat: 22.03.2024 14:52 | Actualizat: 22.03.2024 14:56
Criptomonedele au început să ia tot mai mult avânt în lumea financiară. Monedele virtuale sunt tot mai des folosite, iar fotbaliștii nu s-au abătut de la trend. Cluburi, dar și jucători de top au apelat de-a lungul timpului la această metodă.
Fotbaliștii nu se dau înapoi când vine vorba de trenduri. O modă pe care au adoptat-o este legată de criptomonede. Un exemplu concret este cel a lui Gabi Tamaș care s-a retras din fotbal în favoarea unei afaceri cu monedele digitale.
”Este un proiect ce va revoluționa tot. Gândiți-vă că puteți face sport și caloriile arse se vor transforma în bani” a declarat Gabi Tamaș pentru fanatik.
CEO-ul iAM Media, jurnalistul sportiv Victor Vrînceanu a vorbit despre acest fenomen care a luat amploare în lumea fotbalului și a dat de înțeles că pentru marii fotbaliști cineva se ocupă de aceste tranzacții cu criptomonede.
”La mine chestia că am pe cineva care se bagă pentru mine, nu ține”
”S-a creat zvonistica asta prin oraș, știi, ”mamă ăla a făcut milioane cu cripto, nu știu care, băiat de oraș Ferrari-ul din crypto”. Și au preluat și ei imediat chestia asta. Și, la un moment dat, era o modă toți fotbaliștii când îi vedeai „crypto frate, m-am băgat în crypto”. Dacă îi întrebai concret cum s-au băgat , ”nu, că am pe cineva care s-a băgat pentru mine”.
Ei, la mine chestia asta, că am pe cineva care se bagă pentru mine, nu merge, îmi place să înțeleg exact și să lucrez eu pentru mine pe o chestiune de genul ăsta care implică până la urmă banii mei munciți.” a spus Victor Vrînceanu în cadrul unui podcast.
Pandemia a forțat fotbalul să apeleze la criptomonede
În timpul pandemiei care a afectat fotbalul, meciurile s-au jucat în mare parte fără spectatori, iar pentru că echipele nu vindeau bilete, au intervenit pierderile financiare pentru toate cluburile de fotbal.
Câteva din echipele mari de fotbal au găsit o metodă de a încasa bani de la fanii din întreaga lume pe perioada pandemiei: și-au făcut propriile token-uri de criptomonede.
Potrivit datelor de pe platforma Coin Market Cap, criptomoneda echipei Paris St. Germain valorează cel mai mult, iar imediat după se află cea a clubului FC Barcelona.
Majoritatea cluburilor oferă jetoane asemănătoare unei criptomonede, ele pot fi cumpărate și vândute, iar valoarea lor crește și scade în funcție de cerere și ofertă.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, Facebook sau YouTube. Zi de zi ai conținut de ultimă oră din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.