video Alexandru David a aruncat cu o cutie înspre Costin Ștucan, în timpul emisiunii, după ce au văzut un spot al lui Dinamo

Vlad Stoica | Publicat: 06.03.2025 11:36 | Actualizat: 06.03.2025 13:10
Alexandru David l-a lovit pe Costin Ștucan cu o cutie de carton, o ironie a metodei prin care Dinamo încearcă să vândă cât mai multe abonamentele pentru play-off. Campania este promovată de Alexandra Grigorie - partnership, sponsorship și events manager-ul „câinilor” - care este lovită cu o cutie de carton în timp ce îndeamnă suporterii să cumpere abonamente.
Pentru prima dată după 8 ani, Dinamo a intrat în play-off. ”Câinii” au fost una dintre revelațiile campionatului și șefii clubului încearcă acum să monetizeze cât mai mult această performanță.
GALERIE FOTO | Alexandra Grigorie, events manager la Dinamo
Alexandra Grigorie - events manager - promovează abonamentele pentru play-off printr-un clip inedit postat pe rețelele de socializare.
Alexandra Grigorie primește o cutie în cap în timp ce promovează abonamentele pentru play-off
La începutul filmulețului, un bărbat aruncă o cutie de carton spre Alexandra: ”Te așteptai să mă lovească cutia? Și eu încă aștept să-ți cumperi abonament în play-off. Urmează meciuri cu cei mai tari adversari din SuperLigă și, în premieră, ai toate derby-urile Bucureștiului pe Arena Națională”, este îndemnul Alexandrei. La final, cutia totuși o lovește.
Ideea este preluată dintr-un internațional care a circulat în luna ianuarie pe TikTok.
Aflat în studioul I AM SPORT LIVE, Alexandru David a încercat să reproducă spotul. Costin Ștucan, gazda emisiunii, a fost folosit pe post de Alexandra.
Cine este Alexandra Grigorie, tânăra care apare în clipul lui Dinamo
Oficialii lui Dinamo încearcă să atragă fonduri cât mai consistente din marketing și publicitate. În această idee, la mijlocul anului 2024, șefii clubului au adus-o pe Alexandra Grigorie, care să acopere zona de partnership, sponsorship și events manager.
Înainte să vină la Dinamo, Alexandra a fost organizatoare de evenimente business to business și a lucrat pentru mai multe agenții de publicitate.
”Totul a fost așa ca o furtună și am preluat destul de multe lucruri odată cu venirea mea. Mă ocup de relația cu partenerii și sponsorii lui Dinamo.
Am lucrat timp de 8 ani în organizarea de eveniment și mă implic la Dinamo și pe această parte. Vrem să ducem la următorul nivel experiența Dinamo din stadion, dar și din afara lui”, povestea Alexandra Grigorie, într-un interviu pentru Fanatik.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite













