Verdictul specialistului: gol valabil în FCSB - Rapid, anulat de VAR
Galerie foto(2) Galerie foto (2 fotografii): Verdictul specialistului: gol valabil în FCSB - Rapid, anulat de VAR
Cristian Stan | Publicat: 20.04.2024 22:03 | Actualizat: 20.04.2024 22:55
Marius Avram, fostul arbitru FIFA, a oferit verdictul la golul anulat Rapidului în prima repriză a duelului cu FCSB, din etapa cu numărul 5 din play-off.
În minutul 21 al duelului de pe Arena Națională, la scorul de 2-1 pentru oaspeți, mijlocașul Florent Hasani a punctat în poarta apărată de Ștefan Târnovanu.
”Centralul” Marcel Bîrsan a considerat că atacantul giuleștenilor, Albion Rrahmani, aflat în offside, a influențat faza, și a acționat în consecință.

Marius Avram: ”Golul este perfect valabil”
Rapidiștii au rămas, așadar, doar cu un gol în avantaj, însă Marius Avram consideră că nu a fost decizia corectă.
"N-are nicio legătură dacă e sau nu pe traiectoria mingii, trebuie să obstrucționeze câmpul vizual. Aici e ofsaid evident. Ca să fie golul anulat, mai trebuie să facă o mișcare clară să joace mingea, iar aici nu e cazul, arată că Rrahmani se ferește.
Mai trebuie să facă o mișcare evidentă prin care să împiedice portarul să joace mingea. Din cate văd eu aici, Târnovanu vede tot timpul mingea și nu mai avea nicio șansă să o salveze, deci după legile jocului golul este perfect valabil.
E o întrebare bună de ce n-a fost validat. Asistentul comunică cu arbitrul și îl întreabă dacă influențează sau nu. Asistentul judecă ofsaidul, iar centralul decide dacă influențează. Cred c-ar fi trebuit să îl cheme la margine, să îi arate că Rrahmani nu influențează cu absolut nimic", a spus Avram la Digi Sport.
"Poziția de ofsaid a unui jucător în momentul în care mingea este lovită de un coleg este sancționată atunci când previne un adversar din a juca mingea prin faptul că îi obstrucționează câmpul vizual", se arată la articolul 11, alineatul 2.
Și FCSB a avut un gol anulat pe motiv de offside
În minutul 3 al duelului din Capitală, Florinel Coman a deblocat tabela de marcaj, însă reușita sa a fost anulată pe motiv de offside.
În urma analizei VAR s-a constatat că omul de atac al ”roș-albaștrilor” nu a fost scos din joc de fundașul Florin Iacob.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite






