Viorel Moldovan, bulversat de decizia lui Sebastian Colțescu în partida UTA - Rapid: ”După această greșeală ne-a sărit la jugulară”

Cristian Stan | Publicat: 18.07.2024 23:56 | Actualizat: 19.07.2024 10:32
Viorel Moldovan (52 de ani), președintele celor de la Rapid, a comentat decizia lui Sebastian Colțescu din finalul partidei de Superliga dintre echipa pregătită de Neil Lennon (53 de ani) și UTA Arad, una încheiată la egalitate, scor 1-1.
”Centralul” Sebastian Colțescu a comis o gravă eroare și a încălcat protocolul VAR în ultimele minute ale meciului UTA - Rapid.
Golul lui Omondi din penultimul minut regulamentar a fost acordat, jocul a fost reluat, însă Sebastian Colțescu a făcut semn că va verifica din nou acțiunea la monitorul VAR, iar reușita a fost anulată ulterior.
Viorel Moldovan, despre decizia lui Colțescu din prima etapă
Intervenția lui Sebastian Colțescu l-a uimit și pe Viorel Moldovan, cel care a adăugat că rezultatul din vestul țării este unul echitabil.
„Ținând cont de asepctele jocului, consider că e un rezultat corect. Am văzut statistica. Există un echilibru perfect între UTA și Rapid. Până la urmă acest lucru se refectă în rezultat. Da, puteam pierde pe final. A fost acea fază controversată, când fundașul nostru Blazek a anticipat prost acea minge. Revine apoi și scoate acel fault nevăzut inițial de Colțescu.
A fost apoi acea decizie. Și pe mine m-a bulversat. Jocul a fost reluat. El nu a avut semnal. În cască nu a primit informația de la VAR. Ok. Dar cu ce suntem noi de vină? Și după această greșeală ne-a sărit la jugulară.
Noi am cerut așa ceva? A fost o decizie. Se greșește. Sunt astfel de momente. Ce putem face?”, a spus Viorel Moldovan, potrivit Fanatik.
Cum a comentat CCA intervenția controversată
La câteva zile distanță de la evenimentul ce ”a agitat apele” în fotbalul românesc, CCA a venit cu un comunicat.
”Din cauza unei conexiuni imperfecte a căștii, arbitrul nu a reușit să audă în cască apelul VAR sau AVAR pentru a revedea faza de joc la golul marcat de UTA ARAD, în minutul 89, pentru un posibil fault comis în faza de construcție a atacului (APP).
Ceilalți oficiali de joc au încercat să comunice cu arbitrul, pentru ca meciul să nu fie reluat. Din acest motiv, al patrulea oficial a intrat pe teren în timpul procedurii de reluare a jocului pentru a-i semnala arbitrului de centru că reluarea jocului nu poate avea loc ca urmare a solicitării de revizuire a fazei premergătoare înscrierii golului.
Decizia solicitării unui On Field Review (OFR) pentru un fault înainte de golul marcat a fost corectă, deoarece atacantul UTA, în încercarea sa de a lovi mingea, a cauzat un contact direct cu piciorul fundașului Rapidului și l-a trântit la pământ.
Arbitrul a acționat pe instinct fotbalistic și nu conform protocolului VAR, care nu permite schimbarea deciziilor odată ce jocul a fost reluat, așa că acestea nu pot fi schimbate. Totuși, reluarea jocului nu a fost corectă, deoarece un jucător de la UTA era în interiorul cercului și al patrulea oficial era deja pe teren”, a explicat CCA, pe site-ul FRF.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite
















