Bugatti lasă șoselele pentru a-și exprima altfel rafinamentul atemporal

Răzvan Codorean | Publicat: 30.09.2025 08:35 | Actualizat: 30.09.2025 08:35
La exact un an după lansarea hipermașinii Bugatti Tourbillon, marca franceză își extinde moștenirea dincolo de șosele, intrând într-o nouă eră a designului și a eleganței.
La SILMO Paris 2025, cel mai important eveniment global dedicat inovației optice, Bugatti prezintă cea mai îndrăzneață colecție de eyewear de până acum – o fuziune între tehnologie de ultimă oră și rafinamentul atemporal care definește brandul.
”Odată cu lansarea Tourbillonului, Bugatti începe un nou capitol în ilustrul său istoric. Am recunoscut acesta ca fiind momentul perfect pentru a dezvolta în paralel colecția de ochelari – combinând inovația cu respectul profund pentru filosofia de design durabilă a lui Ettore Bugatti. Reproiectarea noastră a avut ca scop crearea unei fundații solide și a unui limbaj de design distinct pentru colecțiile viitoare, care să modeleze evoluția identității brandului”, spune Sascha Koettig, CEO al OBI.
Tourbillon Limited Edition, ochelari inspirați de hipermașina Bugatti | GALERIE FOTO
În centrul colecției se află Tourbillon Limited Edition, ochelari sculptați din titan printat 3D, inspirați de liniile aerodinamice ale hipermașinii Tourbillon. Doar 100 de piese vor fi produse la nivel mondial, fiecare livrată într-o cutie de colecție din fibră de carbon și un etui 3D patentat.
Colecția introduce și modele emblematice precum Model 36, primul design timless al Bugatti, ce pune în valoare ușurința și eleganța, sau Model 100, o reinterpretare modernă a siluetei navigator, realizată din fibră de carbon și corn natural, cu detalii placate în argint, aur alb sau aur de 24K.
Serie exclusivă destinată colecționarilor
În plus, Bugatti Eyewear lansează și Precious Collection, o serie exclusivistă dedicată colecționarilor, în care cadrele sunt înnobilate de maeștri artizani din Anvers cu diamante VVS1 și pietre prețioase.
Parteneriatul Bugatti cu OBI Eyewear a fost extins până în 2030, consolidând ambiția de a face din brand un reper global în segmentul opticii de lux. SILMO Paris devine, astfel, scena pe care Bugatti demonstrează încă o dată că viziunea lui Ettore Bugatti – „Nimic nu este prea frumos” – rămâne fundamentul fiecărui proiect.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite

















