exclusiv Încă o companie uriașă din România a devenit sponsor în Formula 1! A semnat cu McLaren

Rareș Stamate | Publicat: 30.05.2025 08:44 | Actualizat: 30.05.2025 23:50
Sursele iAMsport.ro au dezvăluit că o companie importantă din România a dat o lovitură importantă de imagine: astăzi, 30 mai, va fi prezentată drept un nou sponsor al ”gigantului” din Formula 1, McLaren.
UPDATE: La ora 14:00, a venit și anunțul oficial.
Știrea inițială
Sezonul de Formula 1 se află în plină desfășurare. Weekendul trecut, a avut loc Marele Premiu al Principatului Monaco, unde McLaren a ocupat două dintre cele trei poziții de pe podium.
Lando Norris a reușit să câștige cursa, în timp ce Oscar Piastri s-a clasat pe poziția a treia. Pilotul Ferrari, Charles Leclerc, a terminat întrecerea pe poziția secundă.
Banca Transilvania, noul sponsor al McLaren
Pe lista celor care susțin constructorul britanic în ”Marele Circ” s-a adăugat acum o companie de renume din România, care a dat o lovitură importantă de imagine, după ce a semnat cu cei de la McLaren.
iAMsport.ro a aflat că Banca Transilvania a încheiat un acord cu echipa lui Norris și Piastri, urmând să devină sponsor oficial al acesteia. Parteneriatul va fi anunțat oficial astăzi, 30 mai.
Logo-ul băncii va apărea pe volanul piloților McLaren, dar și pe căștile acestora. Mastercard, actual sponsor al constructorului britanic, a facilitat intrarea companiei din România în cea mai importantă competiție auto de pe glob.
O altă companie din România era deja sponsorul Ferrari
BitDefender, una dintre cele mai de succes companii din România, se număra deja printre sponsorii din Formula 1, dar este partenerul unui alt constructor, Ferrari.
Cele două părți și-au anunțat oficial acordul în septembrie 2022, iar acesta încă se află în vigoare.
Banca Transilvania, implicată financiar și la U-BT Cluj
Banca Transilvania nu se află la primul parteneriat notabil în sport, după ce a ales să sponsorizeze și echipa de baschet a Universității Cluj, devenită astfel U-BT Cluj. Compania ar fi dornică să investească pe cât posibil în sport.
”În primul rând, vrem să fim acolo unde sunt oamenii și să susținem România și sentimentul național. Apoi, susținerea sportului este complementară cu poziționarea BT, care vorbește despre România, noi fiind cel mai mare grup financiar din țară, cu un impact puternic în viața oamenilor și în economie.
În plus, așa cum am menționat, este o asociere de valori și ne ajută să comunicăm și să transmitem aceste valori către români. Toate aceste aspecte sunt importante și funcționează împreună, complementar și ajută atât brandul, cât si poziționarea BT”, transmitea Sergiu Mircea, Director Executiv Marketing, Comunicare & PR Banca Transilvania, pentru profit.ro, în septembrie 2024.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite
















