US Open 2025 a generat 810 milioane de dolari în expunere media. Cine conduce în topul mărcilor
Galerie foto(7) Galerie foto (7 fotografii): US Open 2025 a generat 810 milioane de dolari în expunere media. Cine conduce în topul mărcilor
Răzvan Codorean | Publicat: 12.09.2025 12:45 | Actualizat: 12.09.2025 16:28
US Open 2025 a generat un impact media de 810 milioane de dolari - o creștere de 51% față de 2024.
Ediția din acest an a turneului de tenis de Grand Slam de la New York, desfășurată între 24 august și 7 septembrie, a oferit rezultate majore nu doar pentru jucătorii de tenis de top la feminin, respectiv masculin, ci și pentru mărcile și brandurile de modă prezentate pe parcursul turneului.
O dovedește analiza Launchmetrics, care folosește MIV, o metrică proprie care atribuie o valoare monetară reală strategiilor de marketing pe print, online și pe rețelele sociale pentru a calcula rentabilitatea investiției.
Nike, marele câștigător al mărcilor la US Open
Nike a fost brandul cu cele mai bune performanțe, cu un MIV de 9,4 milioane de dolari. Corporația americană de încălțăminte și îmbrăcăminte sportivă o-a echipat pe tpți cei patru finaliști de Grand Slam - Amanda Anisimova din SUA , Jannik Sinner din Italia, Aryna Sabalenka din Belarus și Carlos Alcaraz din Spania.
De asemenea, pe lângă echipamente, marca s-a remarcat și prin ținutele de zi și de seară, precum cele create special special pentru Naomi Osaka , cvadrupla campioană a turneului de Grand Slam, care a ajuns în semifinala US Open din acest an.

Ralph Lauren a fost următorul pe listă. Designerul american a echipat toți purtătorii de mingi de pe teren în timpul turneului, logo-ul Ralph Lauren fiind prezent proeminent pe tricourile polo în culori block, albastre, verzi și portocalii. Marca americană a obținut un impact media total de 8 milioane de dolari.
Rolex, creștere de 162% față de 2024
În ceea ce privește accesoriile, Rolex a înregistrat o creștere de 162% față de ediția din 2024 a turneului de tenis. Având în vedere campionul US Open din 2025, Carlos Alcaraz, purtând ceasul său Rolex Cosmograph Daytona, Rolex a obținut un impact media total de 7,1 milioane de dolari. Numai ceasul Alcaraz a generat un impact media de 4,7 milioane de dolari - cel mai mare dintre toate parteneriatele dintre jucători și branduri de la eveniment, conform Launchmetrics.
Ce sunt statisticile Launchmetrics
Datele au fost furnizate de Launchmetrics. Vorbim despre o platformă bazată pe inteligență artificială care deservește industriile modei, stilului de viață și frumuseții, oferind software și date pentru a ajuta brandurile să își gestioneze întregul proces de lansare pe piață.
Lauchmetrics oferă un Cloud de Performanță al Brandului cu instrumente pentru gestionarea mostrelor, organizarea de evenimente și showroom-uri digitale. De asemenea, oferă date și analize pentru urmărirea brandului, benchmarking-ul concurenței și monitorizarea PR-ului pe platformele tipărite, online și de social media. Compania a fost formată prin fuziunea din 2016 dintre Fashion GPS și Augure.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.





Cele mai citite





