US Open 2025 a generat 810 milioane de dolari în expunere media. Cine conduce în topul mărcilor

Răzvan Codorean | Publicat: 12.09.2025 12:45 | Actualizat: 12.09.2025 12:45
US Open 2025 a generat un impact media de 810 milioane de dolari - o creștere de 51% față de 2024.
Ediția din acest an a turneului de tenis de Grand Slam de la New York, desfășurată între 24 august și 7 septembrie, a oferit rezultate majore nu doar pentru jucătorii de tenis de top la feminin, respectiv masculin, ci și pentru mărcile și brandurile de modă prezentate pe parcursul turneului.
O dovedește analiza Launchmetrics, care folosește MIV, o metrică proprie care atribuie o valoare monetară reală strategiilor de marketing pe print, online și pe rețelele sociale pentru a calcula rentabilitatea investiției.
Nike, marele câștigător al mărcilor la US Open
Nike a fost brandul cu cele mai bune performanțe, cu un MIV de 9,4 milioane de dolari. Corporația americană de încălțăminte și îmbrăcăminte sportivă o-a echipat pe tpți cei patru finaliști de Grand Slam - Amanda Anisimova din SUA , Jannik Sinner din Italia, Aryna Sabalenka din Belarus și Carlos Alcaraz din Spania.
De asemenea, pe lângă echipamente, marca s-a remarcat și prin ținutele de zi și de seară, precum cele create special special pentru Naomi Osaka , cvadrupla campioană a turneului de Grand Slam, care a ajuns în semifinala US Open din acest an.
Ralph Lauren a fost următorul pe listă. Designerul american a echipat toți purtătorii de mingi de pe teren în timpul turneului, logo-ul Ralph Lauren fiind prezent proeminent pe tricourile polo în culori block, albastre, verzi și portocalii. Marca americană a obținut un impact media total de 8 milioane de dolari.
Rolex, creștere de 162% față de 2024
În ceea ce privește accesoriile, Rolex a înregistrat o creștere de 162% față de ediția din 2024 a turneului de tenis. Având în vedere campionul US Open din 2025, Carlos Alcaraz, purtând ceasul său Rolex Cosmograph Daytona, Rolex a obținut un impact media total de 7,1 milioane de dolari. Numai ceasul Alcaraz a generat un impact media de 4,7 milioane de dolari - cel mai mare dintre toate parteneriatele dintre jucători și branduri de la eveniment, conform Launchmetrics.
Ce sunt statisticile Launchmetrics
Datele au fost furnizate de Launchmetrics. Vorbim despre o platformă bazată pe inteligență artificială care deservește industriile modei, stilului de viață și frumuseții, oferind software și date pentru a ajuta brandurile să își gestioneze întregul proces de lansare pe piață.
Lauchmetrics oferă un Cloud de Performanță al Brandului cu instrumente pentru gestionarea mostrelor, organizarea de evenimente și showroom-uri digitale. De asemenea, oferă date și analize pentru urmărirea brandului, benchmarking-ul concurenței și monitorizarea PR-ului pe platformele tipărite, online și de social media. Compania a fost formată prin fuziunea din 2016 dintre Fashion GPS și Augure.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite

















