AUDIENȚE RECORD! Peste 2.000.000 de români s-au uitat la meciul Germania - Scoția pe Pro TV
Gabriela Gogu | Publicat: 15.06.2024 15:32 | Actualizat: 15.06.2024 15:18
Germania - Scoția, meciul de debut al Campionatului European a adus la Pro TV cifre de câteva ori mai mare față de celelalte posturi TV.
Minutul de aur înregistrat de Pro TV a fost 22:16, peste 2,1 milioane de telespectatori se uitau la meciul câștigat de Germania cu scorul de 5-1 în fața Scoției, potrivit paginademedia.
2.000.000 de români au urmărit meciul Germania - Scoția
Pe parcursul difuzării, peste 1,7 milioane de români urmăreau meciul dintre cele două echipe. Cota de piață a fost de 30%, ceea ce indică faptul că unul din trei români care avea televizoarele deschise erau pe meciul de fotbal.
Locul doi la audiențe a fost ocupat de Antena 1, însă audiența meciului de pe Pro TV a fost de trei ori mai mare, iar pe locul trei s-a situat Kanal D, care a difuzat un serial turcesc.
Pro TV a venit cu un comunicat în care se arată: "În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.9 puncte de rating şi 35.5% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.3 puncte de audiență şi 11.7% share".
În cifre înseamnă că 650.000 de telespectatori urmăreau Pro TV, față de 215.000 de la Antena 1.
În mediul urban, audienţa meciului Germania - Scoţia a sărit de un milion de telespectatori media în fiecare minut de difuzare. Aproape 275.000 de persoane în urban pentru Antena 1 şi în jur de 200.000 pentru Kanal D şi pentru România TV.
Audienţele posturilor TV pe intervalul primului meci de la euro, Germania - Scoția, la nivel NAȚIONAL:
- 1. Pro TV - 1.727.000 de telespectatori (9,9 rtg, 30,4% share)
- 2. Antena 1 - 545.000 (3,1 rtg, 9,5% share)
- 3. Kanal D - 400.000
- 4. România TV - 380.000
- 5. Antena 3 - 230.000
- 6. Happy Channel - 215.000
Audiențele posturilor TV pe intervalul primului meci de la euro, Germania - Scoția, în mediul URBAN:
- 1. Pro TV - 1.085.000 de telespectatori (10,9 rtg, 34% share)
- 2. Antena 1 - 275.000 (2,8 rtg, 8,6% share)
- 3. Kanal D - 205.000
- 4. România TV - 200.000
- 5. Antena 3 - 140.000
- 6. FilmCafe - 85.000
Audiențele posturilor TV pe intervalul primului meci de la euro, Germania - Scoția, pe segmentul COMERCIAL, național 21-54 ADCD:
- 1. Pro TV - 645.000 de telespectatori (9,9 rtg, 35,5% share)
- 2. Antena 1 - 215.000 (3,3 rtg, 11,7% share)
- 3. Kanal D - 100.000
- 4. România TV - 95.000
- 5. FilmCafe - 65.000
- 6. Happy Channel - 50.000
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.