AUDIENȚE RECORD! Peste 2.000.000 de români s-au uitat la meciul Germania - Scoția pe Pro TV
Galerie foto (1 fotografii): AUDIENȚE RECORD! Peste 2.000.000 de români s-au uitat la meciul Germania - Scoția pe Pro TV
Gabriela Gogu | Publicat: 15.06.2024 15:32 | Actualizat: 15.06.2024 15:18
Germania - Scoția, meciul de debut al Campionatului European a adus la Pro TV cifre de câteva ori mai mare față de celelalte posturi TV.
Minutul de aur înregistrat de Pro TV a fost 22:16, peste 2,1 milioane de telespectatori se uitau la meciul câștigat de Germania cu scorul de 5-1 în fața Scoției, potrivit paginademedia.
2.000.000 de români au urmărit meciul Germania - Scoția
Pe parcursul difuzării, peste 1,7 milioane de români urmăreau meciul dintre cele două echipe. Cota de piață a fost de 30%, ceea ce indică faptul că unul din trei români care avea televizoarele deschise erau pe meciul de fotbal.
Locul doi la audiențe a fost ocupat de Antena 1, însă audiența meciului de pe Pro TV a fost de trei ori mai mare, iar pe locul trei s-a situat Kanal D, care a difuzat un serial turcesc.
Pro TV a venit cu un comunicat în care se arată: "În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.9 puncte de rating şi 35.5% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 3.3 puncte de audiență şi 11.7% share".
În cifre înseamnă că 650.000 de telespectatori urmăreau Pro TV, față de 215.000 de la Antena 1.
În mediul urban, audienţa meciului Germania - Scoţia a sărit de un milion de telespectatori media în fiecare minut de difuzare. Aproape 275.000 de persoane în urban pentru Antena 1 şi în jur de 200.000 pentru Kanal D şi pentru România TV.
Audienţele posturilor TV pe intervalul primului meci de la euro, Germania - Scoția, la nivel NAȚIONAL:
- 1. Pro TV - 1.727.000 de telespectatori (9,9 rtg, 30,4% share)
- 2. Antena 1 - 545.000 (3,1 rtg, 9,5% share)
- 3. Kanal D - 400.000
- 4. România TV - 380.000
- 5. Antena 3 - 230.000
- 6. Happy Channel - 215.000
Audiențele posturilor TV pe intervalul primului meci de la euro, Germania - Scoția, în mediul URBAN:
- 1. Pro TV - 1.085.000 de telespectatori (10,9 rtg, 34% share)
- 2. Antena 1 - 275.000 (2,8 rtg, 8,6% share)
- 3. Kanal D - 205.000
- 4. România TV - 200.000
- 5. Antena 3 - 140.000
- 6. FilmCafe - 85.000
Audiențele posturilor TV pe intervalul primului meci de la euro, Germania - Scoția, pe segmentul COMERCIAL, național 21-54 ADCD:
- 1. Pro TV - 645.000 de telespectatori (9,9 rtg, 35,5% share)
- 2. Antena 1 - 215.000 (3,3 rtg, 11,7% share)
- 3. Kanal D - 100.000
- 4. România TV - 95.000
- 5. FilmCafe - 65.000
- 6. Happy Channel - 50.000
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite




