O-mega afacere pentru David. Popovici este noul ambasador oficial al Omega, celebrul brand elvețian de ceasuri de lux
Cristian Munteanu | Publicat: 20.07.2023 14:29 | Actualizat: 20.07.2023 16:09
David Popovici (18 ani) a semnat un contract cu Omega și s-a alăturat din postura de ambasador oficial al firmei elvețiene. Brandul de ceasuri de lux a fost înființat în 1848, iar din 1932 este sponsor oficial al Jocurilor Olimpice. Ilie Năstase a fost și el ambasador al unei firme de ceasuri, Hublot, având chiar și un produs cu numele său.
David Popovici, prezent la Fukuoka, pentru Mondialele de înot, este din ce în ce mai căutat de companii care vor să-și asocieze numele cu performanțele sale. După cele din România, a venit rândul unui brand celebru la nivel mondial.
Înotătorul român a semnat un contract de reprezentare cu Omega, brandul elvețian cu o istorie de 157 de ani.
Omega îi oferă lui David recunoaștere internațională
Ca să ne dăm seama de anvergura contractului, este suficient să menționăm că Omega a avut, în anul 2020, o cotă de piață de 9%, și un profit de 1,8 miliarde de euro. Principalii competitori ai celor de la Omega sunt Cartier, Rolex, Longines sau Patek Phillipe.
Sportivii din estul Europei nu sunt foarte căutați de firmele occidentale din cauza puterii de cumpărare scăzute din această parte a ”bătrânului continent”. De aceea, asocierea lui David cu Omega îi aduce românului o expunere mondială. Iar asta-l va face și mai atrăgător, ca imagine, pentru alte branduri de top ale lumii. Alături de Popovici, a devenit ambasador și francezul Leon Marchand, campion mondial la 200m și 400m mixt.
“Atât David, cât și Leon reprezintă perfect valorile de precizie și excelență în înot. Ei își croiesc deja drum cu putere spre vârf, iar noi suntem foarte încântați să le urmărim progresul și să îi susținem în călătoria lor sportivă” Raynald Aeschlimann, președinte Omega
Compania în care se află David este una extrem de selectă. De-a lungul timpului, înotători ca Michael Phelps, Caeleb Dressel, Chad le Clos, Federica Pellegrini sau Tom Dean au purtat ceasuri marca Omega din postura de ambasadori oficiali.
“Iubesc ceea ce reprezintă Omega. Ei sunt susținători dedicați ai înotului de aproape 100 de ani și sunt atât de angajați în a realiza fiecare detaliu corect. Există câțiva înotători extraordinari care fac parte din acest brand și mă simt privilegiat să fiu și eu printre ei” David Popovici pentru site-ul oficial Omega
Campionatele Mondiale de natație se văd în România
David este foarte aproape de ziua în care va debuta la Campionatele Mondiale de înot de la Fukuoka.
Românul intră în concurs în seriile de la 200 m liber, prevăzute pe 24 iulie, semifinalele au loc tot pe 24 şi finala pe 25 iulie. Seriile la 100 m liber sunt pe 26 iulie, semifinalele în aceeaşi zi şi finala pe 27 iulie.
Ultimul act al probei de 100m va avea loc la 15.30, ora României, iar cel de la 200m la ora 14.30.
Ilie Năstase a fost ambasador oficial Hublot
Un alt mare sportiv al României și al lumii, Ilie Năstase, a fost și el ambasador al unei mărci de prestigiu, Hublot. Producătorul italian de ceasuri, creat în 1980, i-a și dedicat un produs special lui ”Nasty”.
Doar 132 de ceasuri Nastie Bang Hublot au fost produse, ediție limitată ce simbolizează numărul de turnee câștigate, la simplu și la dublu, de tenismenul român. Produsul de lux are gravată semnătura lui Năstase pe ecranul de antracit, iar steagul României este plasat în lateralul carcasei.
Geamul este din safir, iar cureaua este din piele de aligator. Doar Maradona și Senna au mai avut, create de Hublot, astfel de ceasuri personalizate.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.