Alexandru Mitriță, declarația serii după remiza cu Dinamo: "Nu vreau să fiu arogant, dar putea să se termine 5-1"
Galerie foto (1 fotografii): Alexandru Mitriță, declarația serii după remiza cu Dinamo: "Nu vreau să fiu arogant, dar putea să se termine 5-1"
Daniela Nicolescu | Publicat: 19.01.2025 22:58 | Actualizat: 20.01.2025 07:56
Universitatea Craiova a primit vizita celor de la Dinamo în prima etapă din acest an. Partida s-a încheiat cu o remiză, 1-1, la finalul căreia Alex Mitriță (28 de ani) a tras câteva concluzii.
Universitatea Craiova și Dinamo s-au duelat în runda cu numărul 22 din SuperLigă. Oltenii au deschis scorul după o gafă făcută de Kennedy Boateng, care i-a pus piedică lui Alex Mitriță.
Atacantul oltenilor a transformat din penalty și a dus-o pe Craiova în avantaj, însă același Boateng și-a luat revanșa mai târziu, când a înscris pentru ”câini”, în minutul 49.
Alex Mitriță: ”Putea să se termine 4-1 sau 5-1”
După meci, Mitriță s-a arătat în mare parte nemulțumit de rezultatul final și de faptul că Universitatea Craiova nu și-a fructificat ocaziile pe care le-a avut.
”La pauză trebuia să fie 3-0 pentru noi, nu am marcat la pauză. Am avut două ocazii imense, dacă nu dai gol cand ești singur cu portarul...supărarea e mare.
Nu a vrut să intre, vă dați seama că îmi doresc să marchez, dar nu a intrat, sperăm ca la meciul următor să intre, au fost două echipe care se bat la campionat, dar trebuia să arătăm mai mult.
"Putea să se termine 4-1, 5-1"
Am spus că trebuie să intrăm atenți după pauză, a venit și golul lor, nu am marcat, nu vreau să fiu arogant, dar putea să se termine 4-1, 5-1.
Aveam nevoie de puncte, trebuie să facem puncte, sunt echipe puternice și ne va aștepta un meci greu contra celor de la Rapid”, a spus Mitriță, după meci.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite






