LPF se mândrește cu noile audiențe ale SuperLigii. Câți români au urmărit partidele din acest start de sezon
George Drafta | Publicat: 11.09.2024 19:22 | Actualizat: 11.09.2024 23:42
Liga Profesionistă de Fotbal a emis un comunicat prin care anunță că audiența meciurilor disputate în prima divizie de la noi a crescut față de aceeași perioadă a anului trecut. În total, 6,3 milioane de oameni au urmărit jocurile care s-au disputat în început de sezon.
SuperLiga are din ce în ce mai multă trecere printre microbiști. După ce numărul spectatorilor a fost în stagiunea precedentă cel mai mare din ultimii 26 de ani, acum și numărul telespectatorilor este în creștere.
Fotbal tot mai atractiv
LPF a anunțat într-un comunicat oficial că ratingul mediu al lunilor iulie și august a fost de 2,49, față de 2,45 în aceeași perioadă a anului 2023.
"Liga Profesionistă de Fotbal și eAD, deținătorul drepturilor comerciale și TV pentru SuperLiga, anuntă că sezonul actual de SuperLiga crește audiența televiziunilor sportive care transmit cea mai urmărită competiție de sport din România.
Campionatul intern de fotbal a fost urmărit de 6,3 milioane de români, adunând toate intervalele de difuzare. Și numărul microbiștilor care văd în direct meciurile pe micul ecran SuperLiga este în creștere.
Peste un million de români sunt în fața televizorului, la Prima Sport sau Digi Sport, la fiecare partidă transmisă", au transmis reprezentanții Ligii, pe siteul oficial.
Meciurile cu cea mai mare audiență
Din cele 64 de jocuri disputate până acum în cele 8 etape de campionat, cel mai urmărit din fața micului ecran a fost cel dintre FCSB și UTA, care a strâns 4,5 puncte de rating.
Pe locul secund se clasează derby-ul dintre Dinamo și Rapid, cu 4,4 puncte de rating, iar podiumul este închis de un alt meci al roș-albaștrilor. Este vorba despre confruntarea din prima etapă dintre FCSB și Universitatea Cluj, care a înregistrat o audiență de 4,2 puncte de rating.
De altfel, FCSB se regăsește de 6 ori în topul celor mai urmărite 10 dispute din acest debut de stagiune.
Totuși, campioana României a mai pierdut din interesul telespectatorilor care se uită la partidele ei. Astfel, roș-albaștrii au avut în această perioadă un rating cu 20 % mai mic decât în urmă cu un an.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, Facebook sau YouTube. Zi de zi ai conținut de ultimă oră din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.