Formula 1 se promovează la Super Bowl. Ce echipă a decis să profite de audiența finalei NFL
Galerie foto(2) Galerie foto (2 fotografii): Formula 1 se promovează la Super Bowl. Ce echipă a decis să profite de audiența finalei NFL
Răzvan Codorean | Publicat: 04.12.2025 15:11 | Actualizat: 04.12.2025 15:11
Cadillac a anunțat că va dezvălui designul monoposturilor pe care le va folosi la debutul în Formula 1 cu prilejul finalei NFL.
Anul viitor, în Australia, Cadillac își va face debutul în Formula 1. Este o mutare importantă nu doar pentru marca aparținând grupului General Motors, ci și pentru Marele Circ, pentru că, fără îndoială, această mutare are drept scop și creșterea popularității competiției în SUA. Acesta este și motivul pentru care oficialii companiei au decis să profite de audiența pe care o au momentele publicitare din pauza Super Bowl, eveniment de referință pentru advertising-ul mondial.
Va fi, de altfel, al doilea an consecutiv în care Marele Circ va fi prezent în cadrul transmisiunii Super Bowl, după ce un teaser pentru filmul F1 a fost lansat în timpul emisiunii premergătoare meciului din 2025.
Un show care face record de audiență
Prezența în transmisiunea Super Bowl îi oferă companiei Cadillac oportunitatea de a fi văzută de un public american imens, având în vedere că ediția din 2025 a fost urmărită de 127,7 milioane de telespectatori, ceea ce a reprezentat cea mai mare audiență din istoria televiziunii americane pentru o transmisiune pe o singură rețea. Mai mult, prestația rapperului Kendrick Lamar a fost cea mai urmărită emisiune de la pauza Super Bowl înregistrată vreodată, cu o medie de 133,5 milioane de telespectatori.

„Super Bowl-ul este unul dintre rarele momente din cultura americană în care sportul, divertismentul și poveștile se întâlnesc”, a declarat Dan Towriss, directorul Cadillac F1, despre evenimentul care decide campioana NFL - care va avea loc pe 8 februarie 2026, în Santa Clara, California. „Ne oferă șansa de a prezenta echipa Cadillac de Formula 1 pe o scenă care reflectă cine suntem. Suntem mândri de moștenirea noastră americană și vrem să ne prezentăm într-un mod îndrăzneț, inovator și distinct al nostru. Acesta este doar începutul, dar este un moment de care sunt incredibil de mândru”, a precizat acesta.
Super Bowl, cel mai așteptat moment al anului de către publicitari
Anul acesta, spre exemplu, un spot de 30 de secunde a costat de la 8 milioane de dolari, cu unul mai mult comparativ cu 2024. Jeanine Poggi, redactor-șef la publicația de specialitate AdAge preciza: „Cererea a fost extraordinar de mare. Sunt companii care au plătit 8 milioane de dolari sau chiar mai mult pentru 30 de secunde de difuzare. Vorbim despre un nou record." Iar evenimentul din 2026, spun specialiștii, va stabili un nou reper.
Towriss a refuzat să dezvăluie cât a cheltuit Cadillac într-un interviu acordat Bloomberg, dar a precizat că „este o cheltuială tipică pentru Super Bowl”.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite




