Cadillac este decisă să ridice ștacheta. Suma pe care o așteaptă de la sponsorul principal

Răzvan Codorean | Publicat: 23.09.2025 17:45 | Actualizat: 23.09.2025 17:46
Începând din 2026, Formula 1 va avea 11 echipe pentru prima dată din 2016, Cadillac F1 Team făcând parte dintr-un acord între General Motors și TWG Motorsports. Aceasta din urmă este divizia de curse a TWG Global, holdingul proprietarului echipei Dodgers, Mark Walter, și al partenerului său, Thomas Tull. Iar Cadillac F1 Team pare decisă să facă bani serioși.
Echipa Cadillac F1 lucrează de câteva luni cu agenții specializate pentru a începe procesul de găsire a sponsorilor, au declarat pentru SBJ reprezentanți ai industriei. Între numele cu care colaborează se numără Excel Sports Management, Wasserman și Right Formula.
Până în prezent, Tommy Hilfiger și Jim Beam sunt singurele companii anunțate ca sponsori ai echipei. Însă, potrivit unor surse din cadrul echipei, ambițiile sunt mult mai mari. În special când vine vorba despre poziții precum cele de partener principal, partener premium, partener de echipă, partener oficial și furnizor de echipă.
Câți bani cere Cadillac F1?
Partenerul principal este poziția principală în sistemul de sponsorizare al Cadillac, iar prețul cerut este de 55-70 de milioane de dolari anual, pe o perioadă de cinci ani, în funcție de mixul de active. Drepturile includ brandingul companiei în cele mai vizibile locații de pe mașinile, îmbrăcămintea și alte materiale ale echipei.
Echipele din F1 solicită de obicei o sumă minimă de 20 de milioane de dolari anual. Granzii pot ajunge însă și la aproape 100 de milioane de dolari atunci când vorbim despre partenerul lor principal.
Și, potrivit unor surse din piață, se pare că McLaren Racing a atins această țintă odată cu extinderea contractului cu Mastercard. La fel, se spune că și gigantul cloud computing/AI Oracle ar plăti către Red Bull Racing o sumă similară de 100 de milioane de dolari pe an.
Înainte de a anunța acordul cu Mastercard, McLaren era singura echipă din F1 care nu avea un sponsor principal. Acum în această situație se află Cadillac. Și aceasta pentru că deși vom mai avea un nume nou, Audi, care va prelua Kick Sauber, acolo lucrurile sunt clare. Mai exact, Audi a găsit deja un înlocuitor pentru serviciul de streaming Kick în compania globală de servicii financiare Revolut.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite
















