video Dinamo și-a prezentat oficial noul sponsor principal. Dan Gătăianțu: ”Este o creștere față de anul trecut”
Silvian Bădulescu , Bogdan Silviu Răducan, Paul Chirilă (foto/video) | Publicat: 20.07.2024 13:26 | Actualizat: 21.07.2024 11:27
Dinamo și-a prezentat sâmbătă, în cadrul unei conferințe de presă, noul sponsor principal pentru sezonul 2024 / 2025: Superbet.
Cu puțin timp înaintea debutului în noul sezon, pe 9 iulie, Dinamo anunța, surprinzător, despărțirea de sponsorii principali din sezonul trecut, Win2 și 7777 Gaming.
După doar o zi după acel anunț, pe 10 iulie, clubul își prezenta echipamentele pentru această ediție de campionat și odată cu ele noul sponsor principal: Superbet.
Dan Gătăianțu: ”Dinamo beneficiază foarte mult de acest parteneriat”
Lansarea oficială a parteneriatului dintre Dinamo și Superbet a avut loc, sâmbătă, 20 iulie, în cadrul unei conferințe de presă desfășurată la stadionul ”Arcul de Triumf” din capitală.
Din partea clubului au participat directorul financiar al lui Dinamo, Dan Gătăianțu, și noul crainic, Stefan Știucă. Superbet a fost reprezentată de Andrei Popa si Andrei Stan.
”Clubul este foarte mulțumit cu suma pe care noi am agreat-o. Este o creștere față de ceea ce noi am avut până acum în parteneriatul principal pe care l-am avut anul trecut și eu cred că un lucru foarte important e și că al nostru contract (n.r. actual) prevede mai multe bonusuri de performanță [...].
Per total, Dinamo beneficiază foarte mult de acest parteneriat, nu numai din cauza acestui pachet financiar care, încă o dată, este o creștere semnificativă și eu cred că este unul și foarte competitiv dacă mă gândesc la întreaga Superligă din România, dar mai mult decât atât, haideți să nu uităm și compania care este în spate, toate resursele, toată experiența, tot ceea ce noi putem să facem împreună, tot de ce poate să beneficieze Dinamo ca brand, ca companie”, a declarat Dan Gătăianțu.
Contractul se poate duce până la 3 ani
Conform reprezentanților Superbet prezenți la eveniment, contractul dintre cele două părți se poate întinde până la 3 ani, dar condițiile în care se face acest lucru nu au fost detaliate.
S-a vorbit însă despre dorința ambelor părți de a aduce cât mai mulți suporteri în tribune și de a ridica nivelul fotbalului din campionatul intern.
”Pentru noi, parteneriatul cu Dinamo îl vedem ca o dovadă și o confirmare a strategiei noastre de a susține sportul românesc, de a susține fotbalul din România și, totodată, de a susține comunitățile locale de fani, pentru că până la urmă suporterii sunt cei care aduc energie și farmec acestui sport.
Până la urmă, în parteneriatul cu Dinamo ne vom focusa foarte mult în sfera digitală, cât și în cea de audiență la stadion, să aducem cât mai mulți oameni la stadion și să construim împreună un fotbal mai bun”, a declarat Andrei Popa.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.