Simona Halep a mai pierdut un sponsor în urma suspendării pentru dopaj. O companie străină și-a retras sprijinul
Bogdan Silviu Răducan | Publicat: 05.11.2023 15:23 | Actualizat: 05.11.2023 17:43
Suspendarea Simona Halep (32 de ani) pentru dopaj a dus la încheierea parteneriatul ei cu Hublot. Compania elvețiană de ceasuri de lux a decis ca românca să nu mai fie imaginea ei în tenis.
Compania elvețiană de ceasuri de lux Hublot a scos imaginea Simonei Halep de pe pagina proprie de net cu partenerii din tenis.
Este o lovitură grea pentru româncă care avea contract cu Hublot încă din anul 2016, elvețienii fiind, alături de firma de echipament sportiv Nike, unul dintre principalii ei sponsori.
Hublot a rămas cu doar patru ambasadori în tenis
Dispariția imaginii Simonei Halep de pe pagina partenerilor din tenis a compania elvețiană de ceasuri de lux Hublot marchează finalul colaborării dintre cele două părți.
Despărțirea se datorează cel mai probabil suspendării de patru ani primită de sportivă din partea Tribunalului Independent Sport Resolutions ca urmare a acuzaților de dopaj, decizie la care Halep a făcut apel la TAS.
Producătorul de ceasuri de lux rămâne astfel cu doar patru parteneri în tenis: Novak Djokovic (Serbia), Karolina Pliskova (Cehia), Elina Svitolina (Ucraina) și Borna Coric (Croația).
Printre ambasadorii Hublot se mai numără și alte vedete ale sportului mondial, printre care Kylian Mbappe, Usain Bolt sau Jose Mourinho.
Lovitură financiară pentru Simona
Despărțirea de Hublot este o lovitură de imagine, în sens negativ, pentru Halep, dar este și o lovitură financiară.
Compania elvețiană este primul sponsor din străinătate care o abandonează pe româncă în urma scandalului de dopaj.
Alte două firme românești, Banca Transilvania și Automobile Bavaria Group – filiala din România, întrerupseseră de asemenea colaborarea cu jucătoarea de tenis cu ceva timp în urmă.
Conform ProSport, înaintea testului anti-doping pe care l-a picat la US Open, veniturile Simonei din contractele de publicitate totalizau în jur de 4 milioane de dolari pe an.
Este sigur că rezilierea mai multora dintre aceste contracte a dus la o diminuare drastică a banilor câștigați de Halep în urma lor.
În plus, constănțeanca este și o mare amatoare de ceasuri de lux, multe primite cadou chiar de la firma din Elveția.
Cel mai scump este un Hublot „Big Bang One Click Saphire”, care costă 80.000 euro. În plus, Simona s-a mai afișat în public și cu un ceas marca Hublot, „Aerofusion King Gold”, în valoare de 38.400 de euro, scrie sursa citată.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, Facebook sau YouTube. Zi de zi ai conținut de ultimă oră din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.