video Dinamo își schimbă sponsorul tehnic din noul sezon! Compania uriașă care îi va îmbrăca pe ”câini” + O altă surpriză pregătită

George Drafta | Publicat: 08.04.2025 00:09 | Actualizat: 08.04.2025 00:09
Dinamo se pregătește pentru o transformare importantă în noul sezon. Nu doar că va beneficia de un echipament nou, asemenea celui purtat de cea mai valoroasă echipă din istoria "câinilor", dar va avea parte și de un post tv, precum marile cluburi de pe continent.
Dinamo a luat o decizie importantă în ceea ce privește imaginea clubului din Ștefan cel Mare. Astfel, dinamoviștii se vor înnoi începând cu stagiunea 2025-2026 la două capitole.
Primul este echipamentul de joc și se referă la firma care îi va îmbrăca pe "câini", deoarece din vară, formația roș-albă va schimba sponsorul tehnic.
Dinamo revine la Puma
Trupa din "Groapă" va reveni la tricourile purtate în cea mai glorioasă perioadă in istoria ei. Anunțul a fost făcut pe contul clubului de pe o rețea de socializare, iar totul va fi dezvăluit pe 10 aprilie, atunci când vor fi prezentate și echipamentele de joc pentru sezonul următor.
Ca să aibă un reper în privința lucrurilor la care să se aștepte, în clipul urcat în mediul virtual, fanii dinamoviști au putut viziona faze din celebrul meci câștigat în fața celor de la Hamburg.
Ceea ce conduce la ideea că noile tricouri vor semăna cu cele purtate de generația lui Orac, Augustin și Mulțescu. Ele vor fi realizate de Puma, sponsorul tehnic din anii `80 al lui Dinamo.
În prezent, Dinamo are un parteneriat cu Macron, firmă care furnizează echipamentul de joc pentru echipa lui Zeljko Kopic.
”Când apăream pe teren cu tricourile roșii, de la Puma, care sclipeau pe noi aveam 1-0 de la vestiare. Adversarii erau orbiți de ceea ce vedeau pe gazon în fața lor”, a fost remarca făcută de Ionuț Lupescu, citat de Prosport.
”Sezonul viitor vom avea un tricou custom, dedicat echipei noastre, pe care nu-l vom mai vedea nicăieri. Va fi cel mai frumos tricou pe care l-a avut Dinamo vreodată în istoria sa, sper eu”, a fost și precizarea directorului de marketing al lui Dinamo, Romeo Bănică.
Lansează și un post tv
Același oficial al clubului a comunicat și date esențiale pentru fani, care vor putea afla știri din viața echipei lor de suflet prin intermediul unui post tv, denumit 48TV, care va fi lansat în curând.
”Așteptăm niște materiale care trebuie livrate. Colegii mei au pregătit deja materiale pe care le vom difuza, vor fi podcasturi, interviuri, emisiuni. E un conținut la care doar noi avem acces și vrem să-l aducem în prim-plan.
Numele e ales așa pentru că a fost dorința noastră de a activa acest brand, îl folosim și în alte cazuri. Vrem să creăm un brand al lui Dinamo cu «1948» sau «48».
Să fie și o linie merchandising fără o trimitere evidentă spre Dinamo, fără logo, care să poată fi purtată pe stradă", a mai "dat din casă" Răzvan Bănică.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite














