Verdictul specialistului în arbitraj după cea mai controversată fază din Farul - U Cluj: ”VAR-ul are toate elementele să stabilească asta”
Galerie foto(4) Galerie foto (4 fotografii): Verdictul specialistului în arbitraj după cea mai controversată fază din Farul - U Cluj: ”VAR-ul are toate elementele să stabilească asta”
Alina Chiță | Publicat: 19.08.2025 09:20 | Actualizat: 19.08.2025 12:33
U Cluj a învins-o pe Farul Constanța, scor 1-0, în a șasea etapă a SuperLigii, dar meciul a fost marcat de faza controversată din minutul 10, când ”marinarii” au solicitat un penalty.
Farul a cerut penalty pentru ținerea lui Alexandru Ișfan, fază la care Iulian Cristea a primit cartonaș roșu, însă centralul Florin Andrei a acordat doar lovitură liberă. Arbitrul a considerat că faultul s-a produs în afara careului de 16 metri, iar VAR nu a considerat că există circumstanțe pentru schimbarea deciziei.
Faza din începutul meciului ”e cel puțin pe line”
Faza din minutul 10 al partidei de la Ovidiu a stârnit numeroase reacții. În studioul Digi Sport s-a discutat dacă ținerea lui Cristea a avut loc sau nu în interiorul careului. Decebal Rădulescu, Ionel Dănciulescu, Ilie Dumitrescu și Vali Moraru au analizat momentul de la începutul meciului, iar ulterior un specialist în arbitraj și-a exprimat punctul de vedere.

”E penalty. Eu văd 11 metri”, a spus Decebal Rădulescu.
”E clar că ținerea începe în afara careului. Dar nu știu dacă ținerea contează și după, în careu. Atunci e 11 metri. Mai mult înclin spre penalty”, a precizat Ionel Dănciulescu.
”Dacă ia mâna în afara careului de pe Ișfan, nu e 11 metri. Dacă continuă și ia mâna pe linie sau în careu, atunci e 11 metri. Centralul a stat până a luat decizia. Eu cred că au verificat și cei de la VAR. Ținerea este și în careu”, a opinat Ilie Dumitrescu.
”Eu nu sunt lămurit. Pare că mai ține. Nu înțeleg de ce nu au intervenit cei din VAR”, a spus și Vali Moraru, după care a primit în direct un mesaj de la un specialist pe arbitraj.
”Primesc un mesaj de la cineva care se mai și pricepe: 'E cel puțin pe linie. VAR-ul are toate elementele să stabilească locul în care ține ultima oară'. Deci e 11 metri, ăsta este un prim verdict”, a precizat Vali Moraru.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite







