Vali Moraru i-a răspuns direct lui Gică Hagi, după acuzațiile făcute de "Rege" la finalul partidei dintre Farul și Rapid
Galerie foto(3) Galerie foto (3 fotografii): Vali Moraru i-a răspuns direct lui Gică Hagi, după acuzațiile făcute de "Rege" la finalul partidei dintre Farul și Rapid
George Drafta | Publicat: 21.12.2023 15:26 | Actualizat: 21.12.2023 16:02
Gheorghe Hagi (58 de ani) a acuzat arbitrajul după ce Farul nu a reușit să se impună în fața Rapidului, în etapa a 21-a a Superligii. În remiza, scor 0-0, constănțenii au avut trei goluri anulate.
Iar "Regele" consideră că două dintre goluri puteau fi validate. Managerul tehnic al campioanei a răbufnit și a acuzat după ultimul fluier faptul că Digi Sport nu a prezentat reluări ale fazei din finalul primei reprize în urma căreia Mazilu a băgat mingea în plasă.
Hagi a primit replica
Aflat în studioul tv, realizatorul Vali Moraru a fost deranjat de afirmațiile lui Hagi. Și a transmis un mesaj categoric.

„Conducerea pe care se bazează Gică Hagi ar trebui să știe că transmisia e aceeași pe toate canalele. Deci nu e că doar la Digi nu s-a dat sau Digi are ceva cu Hagi. După aceea, poate că imediat după faza golului nu s-a dat o reluare.
Dar după aceea s-a dat reluarea. S-au dat liniile. Acum, putem s-o mai dăm de o sută de ori. Poate conducerea de la care primește informații Gică Hagi află că mâna nu contează.
Nu contează că Săpunaru sau cine era avea o mână nu știu unde. Contează umărul. Ar fi interesant să proceseze informațiile corecte. De ce vorbim de acea mână a jucătorului de la Rapid?
Așadar, asistentul a dat ofsaid. VAR-ul a verificat și a tras liniile. Și nu e o evidență că au fost trase greșit", a declarat Vali Moraru.

Analiză prin comparație
Vali Moraru consideră că faza la care face referire Hagi nu poate avea corespondent în decizia luată de brigada de arbitri care a oficiat confruntarea de la Ovidiu de miercuri seară.
Hagi aduce în discuție faptul că la partida pe care Farul a jucat-o împotriva lui Hermannstadt, golul sibienilor din final a fost precedată de un fault nesancționat.
"Nu e aceeași situație ca în meciul dintre Farul și Hermannstadt. La 1-0 are loc un fault și vine golul lui Hermannstadt, în prelungiri. Nu e vorba că apărăm un arbitru. În Farul - Rapid a fost un fault.
După care Farul a câștigat posesia și a marcat. În Farul - Hermannstadt a fost un fault, după care echipa care marchează nu a avut posesia. După acel fault, Farul a avut posesia. Nu se poate întoarce faza.
Poți să întrebi arbitrul de ce nu a dat fault acolo, dar nu stă în picioare «De ce nu a întors VAR-ul faza». Dacă mingea ajungea la Hermannstadt și dădea gol, stătea în picioare. A explicat Marius Avram. Faza începe când echipa care dă gol intră în posesie”, a încheiat moderatorul Digi Sport.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.





Cele mai citite







