Duster se reîntoarce în India! Avem toate detaliile
Galerie foto(4) Galerie foto (4 fotografii): Duster se reîntoarce în India! Avem toate detaliile
Răzvan Codorean | Publicat: 06.11.2025 15:33 | Actualizat: 06.11.2025 15:33
Grupul Renault a anunțat că din startul anului 2026, modelul Duster urmează să fie din nou distribuit pe piața din India, una dintre cele mai dinamice la nivel mondial.
Lansat în India în 2012, Duster a fost primul SUV din această țară, creând un segment (SUV B+) care reprezintă acum aproape un sfert din vânzările cu amănuntul din această țară. Modelul s-a bucurat de un real succes pe această piață, generațiile distribuite aici contabilizând peste 200.000 de unități.
”Duster este mai mult decât un simplu nume - este o adevărată legendă. Un simbol al aventurii, fiabilității și inovației, revenirea sa demonstrează angajamentul nostru față de piața indiană și dorința noastră de a oferi vehicule care să satisfacă nevoile clienților noștri. Noul model se va baza pe moștenirea sa emblematică, adoptând în același timp un design modern, tehnologie avansată și performanțe îmbunătățite”, a precizat Stéphane Deblaise, CEO Renault India.
Asamblat în India, Duster se va vinde sub brandul Renault
Acest succes, dar și faptul că India a fost piața auto cu cea mai rapidă creștere din lume în 2024 (+7%) și este în prezent a treia ca mărime, cu un potențial real pentru extinderea mărcii Renault, a determinat grupul francez să ia decizia de a reveni în această țară cu noua generație.

Modelul urmează să fie comercializat sub brandul Renault și urmează să fie prezentat pe 26 ianuarie 2026. Mai mult, lansarea noului Duster în India este în conformitate cu obiectivele Planului Internațional Renault 2027, pentru piețele din afara Europei. Scopul acestui plan ambițios este de a proiecta, dezvolta și construi vehicule cât mai aproape de piețele lor de vânzare, pentru a răspunde mai bine așteptărilor clienților.
Astfel, noul Renault Duster va fi asamblat la uzina din Chennai (RNAIPL). După America Latină, Coreea de Sud, Turcia și Maroc, marca activează al cincilea și ultimul său centru industrial din afara Europei, ca parte a ofensivei sale internaționale.
Duster are un succes real pe toate meridianele, dovadă că s-au comercializat până acum s-a comercializat în aproape două milioane de unități în aproximativ o sută de țări din întreaga lume.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite







