Englezii au dat verdictul despre Dacia Bigster: "Vor vinde cu nemiluita". Cum au numit noul model

Ciprian Poloni | Publicat: 03.06.2025 10:10 | Actualizat: 03.06.2025 15:08
Dacia Bigster a fost testată de jurnaliștii britanici de la The Telegraph, care au ajuns la o concluzie clară: modelul românesc propune o redefinire curajoasă a ideii de „SUV de familie”.
Într-un segment dominat de oferte tot mai scumpe și uneori inutile prin opulență, Bigster vine cu o formulă pe cât de simplă, pe atât de eficientă: spațiu, dotări esențiale, preț onest și o calitate percepută în creștere.
Jurnaliștii The Telegraph dau și un verdict despre Dacia Bigster, motel pe care îl numesc: "SUV-ul familial suprem"
„Este o ofertă de tip șuncă, ou și cartofi prăjiți, într-un segment unde majoritatea preferă sushi tehnologic, scump și rece”, notează sursa citată, subliniind caracterul accesibil, dar satisfăcător al noului model românesc.
The Telegraph despre Dacia Bigster: ofertă completă, fără „artificii” inutile
Dacia Bigster vine cu toate ingredientele necesare pentru a deveni un best-seller: design robust, interior spațios, scaune încălzite, volan încălzit, spații de depozitare ingenioase și soluții de încărcare utile, scriu englezii. În plus, există inclusiv o versiune cu pat dublu pentru camping și bare de acoperiș versatile – toate, la un preț de pornire sub 25.000 de lire în Marea Britanie. Versiunea de top rămâne sub pragul psihologic de 30.000 de lire – o raritate în segmentul C.
"Dacia și-a petrecut ultimii ani întrebând sute de cumpărători din Germania - acolo unde piața pentru segmentul C al SUV-urilor e cea mai puternică - ce le place, ce nu le place și ce i-ar convinge să-și cumpere o mașină", scriu jurnaliștii The Telegraph, remarcând eforturile Dacia de a menține o linie clară între util și extravagant.
Dacia Bigster: fără extravaganțe, dar cu mult sens
Deși nu oferă o experiență de condus sportivă, Bigster reușește să fie exact ce trebuie pentru drumurile de zi cu zi: confortabil, silențios și predictibil. Sistemul hibrid cu motor de 1.8 litri și cutie automată fără ambreiaj oferă un echilibru între economie și fluiditate. În regim normal, comportamentul rutier este relaxant, iar vizibilitatea – excelentă.
"Ce iese în evidență cel mai mult pentru oricine a condus o mașină din precedentele generații Dacia e câtă grijă și atenție au fost puse pentru Bigster. E pur și simplu mai bună (n.r. decât vechile modele) la toate criteriile",” notează The Telegraph, apreciind rafinamentul crescut, liniștea la interior și atenția la detalii.
Englezii prezintă și reacția lui Denis Le Vot, CEO-ul Dacia, care puncta filosofia mărcii: "În 2019, preșul mediu al unei mașini în segmentul C al clasei SUV era 29.000 de euro, anul trecut era 38.000 de euro. Puțin din cauza Covid, puțin din cauza crizei de aprovizionare, puțin din cauza costului energiei, puțin din cauza prețului aluminiului și alte motive. Dar mașinile sunt pur și simplu prea scumpe, iar oamenii nu vor să-și mai cheltuiască banii pe mașini, ci fac alegeri..."
Bigster, modelul cu care Dacia a dat lovitura | GALERIE FOTO
The Telegraph încheie analiza cu o observație fermă: „Dacia va vinde Bigster cu nemiluita”. Iar dacă ne luăm după entuziasmul pieței britanice și după logica imbatabilă a raportului calitate-preț, acest SUV născut la Mioveni are toate șansele să devină „mașina poporului european” în 2025.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite

















