video Și-a cumpărat „cel mai ieftin” Lamborghini Murciélago second hand și a descoperit că "înghite" 3 litri de ulei la 100 km
Galerie foto(11) Galerie foto (11 fotografii): Și-a cumpărat „cel mai ieftin” Lamborghini Murciélago second hand și a descoperit că "înghite" 3 litri de ulei la 100 km
Ciprian Poloni , Victor Vrînceanu | Publicat: 23.04.2025 11:38 | Actualizat: 14.05.2025 15:51
Un YouTuber pasionat de supercaruri a făcut o achiziție ce părea inițial o mare afacere, dar care s-a transformat rapid într-un coșmar mecanic. A cumpărat un Lamborghini Murciélago LP640 la mâna a doua, aparent cu doar 25.000 km la bord, dar care consumă nu mai puțin de 3 litri de ulei la fiecare 100 de kilometri.
Creatorul de conținut auto din SUA, alături de partenerul său – ambii mecanici specializați în recondiționarea supercarurilor – au pus mâna pe ceea ce au numit „cel mai ieftin Lamborghini Murciélago” disponibil. Deși nu au dezvăluit suma exactă plătită, au menționat că prețul a fost semnificativ mai mic decât cel al pieței, unde un exemplar poate depăși 300.000 de dolari.
„Cel mai ieftin Murciélago de pe piață” vine cu probleme majore | FOTO

Rapid după achiziție a devenit clar motivul prețului scăzut. Mașina scotea fum negru la pornire, lăsa pete de ulei oriunde staționa și, cel mai grav, consuma aproximativ 3 litri de ulei la fiecare 100 de kilometri parcurși.
Modelul LP640, echipat standard cu un motor V12 de 6.5 litri și 640 CP, fusese modificat cu două turbine pentru o putere sporită. Pentru a susține compresia mai scăzută, pistoanele au fost înlocuite, însă exact această modificare pare a fi sursa consumului uriaș de ulei.

După demontarea și analiza detaliată în service, mecanicii au descoperit scurgeri de ulei din aproape toate componentele majore: baia de ulei, caseta de direcție, planetare, arborele cardanic, chiar și conductele către radiatorul de ulei.
Investiție cu bătaie lungă: de la mașină problemă la restaurare de vis
Cei doi nu au fost luați prin surprindere – cunoșteau istoricul mașinii, întrucât aceasta aparținea unui client care a renunțat la reparații, după ce a aflat că un set nou de pistoane costă peste 40.000 de dolari, iar un motor second-hand poate ajunge la 35.000 $. În cele din urmă, le-a vândut Lamborghini-ul celor doi mecanici la un preț redus.

Deși au testat și un regim fără turbo (aspirat natural), consumul de ulei a rămas ridicat, confirmând probleme interne majore ale motorului.
În ciuda problemelor, caroseria și structura generală a mașinii sunt în stare bună, iar cei doi intenționează să restaureze complet supercarul italian și să-l aducă cât mai aproape de forma originală, fără compromisuri în performanță sau fiabilitate.
Pentru mulți pasionați de mașini, Lamborghini Murciélago LP640 reprezintă un adevărat simbol al anilor 2000 – o continuare demnă a moștenirii Countach și Diablo. Iar pentru acești mecanici pasionați provocarea de a readuce la viață o legendă merită fiecare oră de muncă și fiecare cent investit.

Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.





Cele mai citite







