video Și-a cumpărat „cel mai ieftin” Lamborghini Murciélago second hand și a descoperit că "înghite" 3 litri de ulei la 100 km

Redactia | Publicat: 23.04.2025 11:38 | Actualizat: 23.04.2025 12:01
Un YouTuber pasionat de supercaruri a făcut o achiziție ce părea inițial o mare afacere, dar care s-a transformat rapid într-un coșmar mecanic. A cumpărat un Lamborghini Murciélago LP640 la mâna a doua, aparent cu doar 25.000 km la bord, dar care consumă nu mai puțin de 3 litri de ulei la fiecare 100 de kilometri.
Creatorul de conținut auto din SUA, alături de partenerul său – ambii mecanici specializați în recondiționarea supercarurilor – au pus mâna pe ceea ce au numit „cel mai ieftin Lamborghini Murciélago” disponibil. Deși nu au dezvăluit suma exactă plătită, au menționat că prețul a fost semnificativ mai mic decât cel al pieței, unde un exemplar poate depăși 300.000 de dolari.
„Cel mai ieftin Murciélago de pe piață” vine cu probleme majore | FOTO
Rapid după achiziție a devenit clar motivul prețului scăzut. Mașina scotea fum negru la pornire, lăsa pete de ulei oriunde staționa și, cel mai grav, consuma aproximativ 3 litri de ulei la fiecare 100 de kilometri parcurși.
Modelul LP640, echipat standard cu un motor V12 de 6.5 litri și 640 CP, fusese modificat cu două turbine pentru o putere sporită. Pentru a susține compresia mai scăzută, pistoanele au fost înlocuite, însă exact această modificare pare a fi sursa consumului uriaș de ulei.
După demontarea și analiza detaliată în service, mecanicii au descoperit scurgeri de ulei din aproape toate componentele majore: baia de ulei, caseta de direcție, planetare, arborele cardanic, chiar și conductele către radiatorul de ulei.
Investiție cu bătaie lungă: de la mașină problemă la restaurare de vis
Cei doi nu au fost luați prin surprindere – cunoșteau istoricul mașinii, întrucât aceasta aparținea unui client care a renunțat la reparații, după ce a aflat că un set nou de pistoane costă peste 40.000 de dolari, iar un motor second-hand poate ajunge la 35.000 $. În cele din urmă, le-a vândut Lamborghini-ul celor doi mecanici la un preț redus.
Deși au testat și un regim fără turbo (aspirat natural), consumul de ulei a rămas ridicat, confirmând probleme interne majore ale motorului.
În ciuda problemelor, caroseria și structura generală a mașinii sunt în stare bună, iar cei doi intenționează să restaureze complet supercarul italian și să-l aducă cât mai aproape de forma originală, fără compromisuri în performanță sau fiabilitate.
Pentru mulți pasionați de mașini, Lamborghini Murciélago LP640 reprezintă un adevărat simbol al anilor 2000 – o continuare demnă a moștenirii Countach și Diablo. Iar pentru acești mecanici pasionați provocarea de a readuce la viață o legendă merită fiecare oră de muncă și fiecare cent investit.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite














