foto Imagini-spion cu noua Dacia Sandero facelift. Duster și Bigster, sursă de inspirație pentru modelul 2026

Ciprian Poloni | Publicat: 27.06.2025 10:17 | Actualizat: 27.06.2025 14:05
Jurnaliștii de la Autoevolution.com prezintă imagini surprinse în timpul testării noului model Dacia Sandero, cu tot mai puțin camuflaj. Designul e familiar, dar se anunță și schimbări, inclusiv la interior.
Prototipul surprins în Spania, cu plăcuțe de înmatriculare spaniole, păstrează forma de bază a actualului Sandero, dar are detalii noi, inspirate în mod clar de Duster și Bigster, noile SUV-uri Dacia construite pe platforma modulară CMF-B.
Primele modificări vizibile: design inspirat de Duster și Bigster
Autoevolution.com notează că modelul spionat este clar un Sandero ”normal”, nu versiunea Stepway. A primit roți de producție, iar camuflajul e aplicat doar pe extremități. În față, se remarcă o nouă grilă cu design mesh și faruri ce aduc aminte de Jogger facelift.
Dacia Sandero a fost în 2024 una dintre cele mai vândute mașini de clasă mică, cu peste 268.000 de unități livrate, în creștere cu 14% față de 2023.
Acum, modelul românesc se pregătește pentru un facelift, care ar urma să debuteze până la finalul lui 2025, ca model 2026.
Interior modernizat și sistem multimedia posibil upgradat
Sursa citată oferă și detalii despre modificările aduse în interior. Se așteaptă ca noul model să aibă un display mai mare, posibil un upgrade față de actualul sistem Media Display de 8 inch.
Duster-ul și Bigster-ul beneficiază deja de un ecran de 10.1 inch și se presupune că și noul Sandero va integra acest display, în combinație cu Media Nav, care aduce satelitare, DAB și șase difuzoare. Se așteaptă și modificări de materiale și comenzi, pentru a justifica un preț mai mare.
Va deveni Sandero un model hibrid?
Dacia oferă deja versiuni hibride pentru Jogger, Duster și Bigster, iar conform sursei citate, e posibil ca și Sandero să primească o astfel de variantă. Mai ales că noile norme Euro 7 vor forța constructorii să scadă emisiile în gama generală.
Un Sandero hibrid ar însemna cu siguranță și un preț mai mare, dar ar putea fi necesar pentru a păstra modelul relevant într-un segment în continuă evoluție.
În România, Sandero pornește de la 12.650 de euro, în versiunile ECO-G 100 și TCe 90. Doar motorul TCe este disponibil cu transmisie CVT.
Urmărește iAMsport.ro și pe Google News, pentru cele mai relevante știri din lumea sportului.
Intră acum pe canalul iAM Sport de WhatsApp și afli instant toate știrile care contează!
Adaugă comentariu
Pentru a comenta, trebuie să fii logat. Dacă ai deja un cont, intră în cont aici. Daca nu ai cont, click aici pentru a crea un cont nou.






Cele mai citite

















